sobota 7. června 2014

Diego Costa: "Scolari sa mi nikdy neozval"

Zatiaľ ešte stále útočník Atlética a jeho najlepší strelec v uplynulej sezóne, Diego Costa poskytol interview, v ktorom sa zameral na svoje médiami prepierané rozhodnutie reprezentovať Španielsko, napriek tomu, že je rodeným Brazílčanom. 25 ročný hráč mimo iné uviedol, že nikdy nebol kontaktovaný zo strany trénera Kanárikov, Luiza Felipeho Scolariho a že medzi spoluhráčmi z La Rojy bol veľmi dobre prijatý.



 V rozhovore pre AS Costa poznamenal, že rozhodnutie reprezentovať Španielsko považuje za správne, no trval na tom, že vždy bude Brazílčanom: „Scolari mi nikdy nezavolal. Jediný tréner, s ktorým som kedy hovoril, bol Del Bosque, ktorý sa o mňa zaujímal, pozval ma na obed a povedal mi priamo, že má pre mňa v reprezentácii miesto. Som veľmi šťastný, pretože tu ma hneď prijali ako vlastného brata,“ tvrdí Costa.

„Som Brazílčanom a tak to aj cítim, to sa nikdy nezmení. Pochádzam zo Sergipe, v samotnom srdci krajiny,“ dušoval sa útočník, pokračujúc slovami „Doma v Madride vždy udržiavam brazílske zvyky a v tomto sa nezmením. Veľmi by som si prial vyhrať majstrovstvá so Španielskom, no ak by sa to nepodarilo, mojím ďalším snom je, aby ich vyhrala Brazília,“ snažil sa Diego uchlácholiť ľudí vo svojej rodnej krajine.

Následne sa útočník, čoraz častejšie spájaný s odchodom do Chelsea, vyjadril aj ku vzťahom ku spoluhráčom v tíme La Rojy: „Veľa z nich poznám z ligy, no nikdy som nemal možnosť spoznať ich bližšie aj po osobnej stránke. Teraz môžem potvrdiť, že je to skvelý kolektív, ktorý vrelo privíta medzi sebou každého nováčika. Tento tím je ako jedna veľká rodina,“ tešil sa Diego Costa, vyvracajúc tak obavy, že jeho horúca hlava a prudká povaha by mohli narobiť v kabíne neporiadok.

Novinárov samozrejme zaujímal aj Costov vzťah k Sergiovi Ramosovi, keďže s obrancom Realu mali v minulosti zopár konfliktov: „So Sergiom sme mali na ihrisku zopár tvrdých súbojov, no pravdou je, že sme veľmi dobrí priatelia. Rovnako ako s každým v tomto tíme.“ Na záver otázky o Diegovom zdravotnom stave a o tom, ako postupuje liečba jeho svalového zranenia: „Po fyzickej stránke sa už cítim vynikajúco a neviem sa dočkať šampionátu. Nič mi nebráni v tom, aby som zo seba vydal absolútne všetko, tak, ako som to robil v každom tíme, v ktorom som kedy hral,“ uviedol Diego Costa.

zdroj: atleticomadrid.cz

4 komentáře:

  1. Ja som čítala aj také jeho vyjadrenia na margo reprezentovania Španielska, že v Brazílii len hrdlačil v chudobe, že to Španielsko mu dalo všetko, tomu má čo vracať.

    OdpovědětVymazat
  2. "Zatiaľ ešte stále útočník Atlética"

    co mi to tady pises za protichudny clanky, snad jsme jasne psali, ze prestoupil :D

    OdpovědětVymazat