středa 8. října 2014

Ikerove ťažké časy


Bohatú profesionálnu kariéru španielskeho brankára Ikera Casillasa v poslednej dobe "obohatili" aj rôzne problémy. Svoj pohľad na ne ponúkol napríklad v rozhovore pre Canal+ s Iñakim Gabilondom.

Telefonáty so Xavim a Puyolom po "Clásicách". Nevolal som Xavimu, aby som ho prosil o odpustenie, ale aby sme sa porozprávali a veci si vzájomne vysvetlili.

Sara Carbonero. Niektorí ľudia zneužili Sarine slová, aby zaútočili na mňa. Vtedy začali problémy. Zrazu sa rozširovalo, že posúvam informácie svojej partnerke, aby ich zverejnila.

Problémy s novinármi. Zdá sa mi nespravodlivé, že ma nazvali zradcom.Chápem, že ľudia začali s takýmito rečami a musím to prijať. Chcem veriť tomu, že prezident a tréner ma nepovažovali za zradcu. Mnohých novinárov poznám už od svojich šestnástich, ale viem, že treba oddeliť vzťahy s novinármi a tie priateľské.

Arbeloa. Arbeola a ja odlišne vnímame niektoré veci ohľadom tímu. Náš vzťah nie je taký, aký bol pred 5, 6 či 7 rokmi, ale dá sa označiť za srdečný. Rešpektujeme sa. Už to proste nie je také ako voľakedy, ale nič hrozné sa nedeje.

Pod paľbou kritiky a na lavičke. Za prvý tím Realu Madrid hrám 15 rokov. Viem, aké je publikum náročné, ale mám srdce a niektoré veci ma bolia. Pred dvomi rokmi sa mi prihodili viaceré veci, na aké som nebol zvyknutý, nešlo to tak, ako malo a minulá sezóna, v ktorej som hral málo, bola najhoršia zo všetkých.

La Liga verzus Liga majstrov. Keď mi tréner oznámil, že ma plánuje stavať v Lige majstrov a v Copa del Rey, ale nie v La Lige, pomyslel som si, že to môže vyjsť dobre alebo naopak vôbec. Našťastie to vyšlo a tak, ako som pre niektorých bol zradcom, pre iných čarodejníkom.

Mourinho.  Mourinho bol jedným z dvoch najlepších trénerov, akých som vo svojej kariére zažil. Možno som však mal naňho viac reagovať. Pre dobro klubu som mlčal. Nechcel som prilievať do ohňa. Paradoxné je, že my sme sa po tlačovkách medzi sebou nerozprávali. Postupne bol medzi nami stále horší vzťah a každý si riešil svoje. Počas môjho zranenia sa pritom o mňa veľmi zaujímal, ale keď som sa dal do poriadku, cítil som, že tréneri so mnou majú problém.

Zranenie. Počas zranenia som sa cítil trocha izolovaný. Chcel som cestovať na niektoré zápasy, ako napríklad do Barcelony či do Manchestru, pretože by sa veľmi páčilo byť s mužstvom. Necítil som sa opustený, ale izolovaný.

Pocity. Pred niekoľkými mesiacmi som bol nešťastný. Pripadal som si ako hlavný problém, ktorý chcú všetci odstrániť. Keď však idem po ulici, cítim od ľudí prívetivosť.

Majstrovstvá Európy 2016. Snívam o Paríži. Posledný svetový šampionát mi nevyšiel a poznačil ma. Ak chcem byť v reprezentácii, musím byť najlepší, aby som si to miesto zaslúžil, a to v Španielsku nie je jednoduché. Vyhral som dve majstrovstvá Európy a jedny majstrovstvá sveta, ľudia si však pamätajú to posledné, a tým bol nezdar a pamätám si ho aj ja.

Zdroj: Marca

Žádné komentáře:

Okomentovat