čtvrtek 19. prosince 2013

Šestnáctifinále Copa del Rey - odvety

17., 18. a 19. prosince pokračuje španělská pohárová soutěž. Jen ve 4 z 16 úvodních zápasů jeden z týmů zvítězil o 2 branky nebo více a polovina zápasů skončila remízou, takže se jistě dočkáme napínavých odvet.


úterý 17. prosince  
20:00
 Osasuna - Málaga 1:1 (3:3)
Elche - Villarreal 0:1 (2:2)
Getafe - Girona 4:1 (1:1)
Levante - Recreativo 4:0 (0:1)

22.00
Barcelona - Cartagena 3:0 (4:1)
Granada - Alcorcón 0:2, 4:5 na pen. (2:0)

středa 18. prosince
19:30
Atlético - Sant Andreu 2:1 (4:0)
Real Sociedad - Algeciras 4:0 (1:1)
Betis - Lleida 2:2 (2:1)
Almería - Las Palmas 0:0 (3:1)

21:30
Sevilla - Racing 0:2 (1:0)
Real Madrid - Olímpic Xàtiva 2:0 (0:0)

čtvrtek 19. prosince
19:30
Rayo - Valladolid 3:1 (0:0)
Espanyol - Real Jaén 2:0 (2:2)
Valencia - Gimnástic 1:0 (0:0)

21:30
Athletic - Celta Vigo 4:0 (0:1)

11 komentářů:

  1. Sakra, já na odvety úplně zapomněl. Mám rýmu, je mi mizerně a chtěl jsem jít brzo do hajan. Elche-Villarreal si ale ujít nenechám.

    OdpovědětVymazat
  2. Elche - Villarreal o ničem. Ponorka potřebuje důstojného soupeře.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zatím žádné překvápko krom postupu nekopů z Pamplony...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Los Nekopos de Pamplonos zvládaj každoročně uhrát setrvání v Primera Division, postup v poháru je oproti tomu prkotina

      Vymazat
    2. Levante to taky zvládlo nečekaně snadno a v Granadě ještě bude drama

      Vymazat
  4. Dnes Xativa. Skončí to 0:0 a CR7 se zraní na půl roku. Nebo to bude jiná katastrofa. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Socky stejně jako v utkání s Betisem se pojišťovacím uvolní a pak to tam začne padat.
    Je 78.minuta, stav 4:0 a předpokládám, že padne další manita...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V okamžiku, kdy jsem to napsal, si Socky řekly, že je třeba projevit respekt k soupeři a přestaly nejen hrát dopředu, ale také bránit...

      Vymazat
  6. V Madridu se posledních dvacet minut k velké radosti ESB dohrávalo a tak jsem si k této "laskomině" pustil Racing. Výrazně nebezpečnější byli hosté. Bál jsem "nedáš - dostaneš" a Zlo zvítězí. :vD
    Nestalo se tak. :angel

    OdpovědětVymazat
  7. parádní výkon, hlavně Muniain, doufám, že takhle nehraje jenom když má narozeniny :D

    OdpovědětVymazat