neděle 23. února 2014

25. kolo Primera Division


pátek 21.2.
21:00  Valladolid - Levante  1:1 

sobota 22.2. 
16:00  Real Madrid - Elche  3:0
18:00  Celta Vigo - Getafe  1:1
20:00  Real Sociedad - Barcelona  3:1
22:00  Almeria - Malaga  0:0

neděle 23.2. 
12:00  Rayo Vallecano - Sevilla  0:1
17:00  Betis - Athletic Bilbao  0:1
19:00  Valencia - Granada  2:1
21:00  Osasuna - Atletico Madrid  3:0

pondělí 24.2. 
22:00  Espanyol - Villarreal  1:2

14 komentářů:

  1. Prečo sa bojím, že Barcelona tretí zápas po sebe dobrý výkon nezopakuje? No, uvidíme, ale Erreala ich určite dobre preverí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobre som tušila, a keďže ma túto sezónu už pekne štvú niekedy, tak to zoberiem sebecky - Majú šťastie, že v utorok zabrali a nepokazili mi výlet :-)

      Vymazat
    2. hlavne pan rozhodci zabral, jak uz jsme v LM zvykli.

      Vymazat
    3. argumentacni zoufalost off

      Vymazat
    4. zas ti to mám vysvetľovať, acík?

      Vymazat
    5. jj rad si necham po fifalonsku vysvetlit penaltu za faul pred vapnem :p

      Vymazat
    6. ho.no, rád sa mi akurát vysmievaš, nech napíšem čokoľvek, a to som ti minule vysvetľovala, že každý sme úplne inde, iným veciam veríme a inak všetko vnímame, takže si navzájom nikdy nič nedokážeme, mne to aj tak moc nevadí, kým je to sranda, ale momentálne ma to fakt nebaví

      Vymazat
    7. pre hovno :D trosku raplicek?:p Ono ale neni co vysvetlovat, penalta to nebyla a pomoc rozhodciho to tudiz byla a tim to konci :)

      Vymazat
    8. nie zlatko, každý nemá pri všetkom raplíček ako ty :-) ale keďže každý súdi podľa seba, to ti tiež ťažko vysvetliť :-)

      Vymazat
  2. no, teraz je rad na nás...z El Sadaru mám ale bobky, bude to ťažké preťažké :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo, uvidime vo Pamplone :-) Sevilla to nejak ledva ukopala, mohla trocha zabrat, by som jej dopriala, takto mi je luto Raya

      Vymazat
  3. kdy naposled dala Osasuna 3 góly? :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejhur strilejici tym proti nejlepsi obrane souteze, to se muselo nejak projevit :D

      Vymazat