neděle 9. února 2014

23. kolo Primera Division


pátek 7.2
21:00  Espanyol - Granada  1:0

sobota 8.2. 
16:00  Valencia - Betis  5:0
18:00  Rayo Vallecano - Malaga  4:1
20:00  Real Madrid - Villarreal  4:2
22:00  Almeria - Atletico Madrid  2:0

neděle 9.2. 
12:00  Osasuna - Getafe  2:0
17:00  Valladolid - Elche  2:2
19:00  Real Sociedad - Levante  0:0
21:00  Sevilla - Barcelona  1:4

pondělí 10.2. 
22:00  Celta Vigo - Athletic Bilbao  0:0

27 komentářů:

  1. LOL Vale rupne... :D
    Socky exhibice a na Pizjuanu poteče krev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no co si budem povidat, vubec by me plichta valencie neprekvapila :D

      Vymazat
  2. Vyloupením Nou Campu opojený Netopýr spadne zpátky na zem. :angel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jeste ne :P ale pristi kolo koukam vylet na pizjuan, tam asi pan rozhodci tradicne netopyrum kridylka prisrihne :D

      Vymazat
  3. Mindraci se konecne dockali a muzou vyjit do ulic slavit :p

    OdpovědětVymazat
  4. gio ten trestnak hodne solidne... stejne tak aranzubia u toho prvniho golu :D

    OdpovědětVymazat
  5. od té doby, co se tu skoro neobjevuje Floren, to jde s Getafe z kopce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne na to som myslela, v poslednej dobe je to veľká bieda

      Vymazat
  6. krasny deň. Nasťa aj Barcelona-šampióni! vďaka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skoda, ze ani jedno neni slovensky :p

      Vymazat
    2. a pridavam i KO argument:

      http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni-olympijske-hry-zoh-soci-2014/194442/zlata-kuzminova-zaskocila-slovaky-mam-jen-vas-pas-doma-jsem-v-rusku.html

      Vymazat
    3. Jo, ten denník, kde denne vychádzajú sprostosti, to som ste ma už dobre naučili

      Vymazat
    4. :D kde je ta slovenska hrdost, kde je ta slovenska hrdost :p

      Vymazat
    5. http://uk.reuters.com/article/2014/02/09/us-olympics-biathlon-sprint-idUKBREA180LD20140209

      tady to mas na reuters, tak uz se dej konecne do kupy :p

      Vymazat
    6. toto mi fakt za dokazovanie nestojí:-)

      Vymazat
    7. Protoze na to uz od zacatku nemas co rict, to je jednoduchy :)

      Vymazat
    8. figu, mám ti sem dávať rozhovory s ňou, videá ako spieva slovenskú hymnu, či čo? a načo? argumenty sú pre tých, čo ich berú do úvahy, pre teba nie, zlatko :-) tebe toho fakt nemám až tak veľa čo povedať, ale to len kvôli tebe, čo už, s každým to nejde :-)

      Vymazat
    9. figu, takze v podstate za to muzu ja, ze ty se nemuzes vymacknout :D

      Mne se jenom libi a to pozuruju uz delsi dobu, jak se furt ohanis slovickem argument a vystupues jak kralovna co taha argumenty z rukavu na pockani, ale jeste sem te v zivote nevidel nikoho v diskuzi posadit na zadek pripadne nekoho abys o necem presvedcila a pri tom delas vola neustale z toho druhyho, ze za to nestoji a bla bla bla bla. Ale to uz se dostavam zas nekam jinam. Mne by stacila jen ta odpoved, jeslti se ti neprici oslavovat ruskyho zmetka, ktere tady z nas delal leta dementy, tot vse. Ale je mi jasny, ze to z tebe nedostanu a ze ti to nevadi, protoze slovicko jako treba hrdost jsou ti cizi, viz treba ta vlajka. Hlavne, ze vzdycky prskas, kdyz nekdo neco rekne o Slovensku, ale veci co ti meli vadit, ti nevadi :)

      Vymazat
    10. Pripadne zacnes reagovat uplne z cesty, ze se ten druhe na to radsi vykasle :) (to jen dodatek k tem argumentum jeste)

      Vymazat
    11. No ale jaká som ja dobrá, prinútiť aceho k takémuto súvislému proslovu, to už jo:-) ten druhý, čo mi za to nestojí a nepekne ho pomenovávam, si ale skoro vždy len ty, zlatko :-)
      a inak, ešte v živote som tu nevidela nikoho, kto by sa v diskusii posadil na zadok, aj tak máme každý svoju pravdu, tak sa netráp (mnou ani starými ruskými súdruhmi) a buď happy

      Vymazat
    12. Ses vyborna, jenom je malinko skoda, ze me k proslovu nedonutis svymi slavnymi argumenty, ale spis svoji, promin ze to tak reknu, natvrdlosti :p
      No nic nechame toho, ja happy su, o me nemej peci. (sem ti zas neco rekl)

      Vymazat
    13. Sme proste iní, vadia nám iné veci a inak posudzujeme ľudí, ja práve preto nevidím zmysel v tom, niečo ti dokazovať, lebo aj tak veríme každý inému a máme iné názory a niečo iné považujeme za relevantný argument, tak čo si už my dokážeme... ty to charakterizuješ, že som natvrdlá... čiže, keď to nie je tak, ako to vidíš ty, je to blbé, však áno? no, možno v niečom sa zhodneme, ale do vážnych debát pre nás asi nemá zmysel sa púšťať.

      Vymazat
  7. Ruský biatlon by sem netahal, ale španělskej fotbal mi udělal radost, jen zejtra porazit Celtu a bude to skoro dokonalý kolo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Človek by tiež čakal, že za 4 roky niečo vymyslíte a neostanete na úrovni škôlkárskeho argumentu :-)

    OdpovědětVymazat