úterý 28. ledna 2014

21. kolo Primera Division


Po týdnu vyplněném pohárovými zápasy pokračuje španělský fotbalový program páteční předehrávkou mezi Celtou a Betisem. Real se utká s Granadou v sobotu odpoledne, Barca vyzve Malagu o den později. Athletic tentokrát odehraje svůj zápas už v neděli, pondělní dohrávka přesto zůstane v regionu - na Anoetě se představí Elche.

pátek 24.1. 
21:00  Celta Vigo - Betis  4:2  

sobota 25.1. 
16:00  Real Madrid - Granada  2:0
18:00  Valladolid - Villarreal  1:0
20:00  Valencia - Espanyol  2:2
22:00  Sevilla - Levante  2:3

neděle 26.1. 
12:00  Almeria - Getafe  1:0
17:00  Osasuna - Athletic Bilbao  1:5
19:00  Rayo - Atletico Madrid  2:4
21:00  Barcelona - Malaga  3:0

pondělí 27.1. 
22:00  Real Sociedad - Elche  4:0

29 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Som zvedavá, či to bude lepšie ako tá úbohosť minulý týždeň. Už len kvôli známemu, čo tam bude naživo by som si to želala.

      Vymazat
    2. Pekne! Piqué válí :-)

      Vymazat
    3. Tak podle mě stokrát lepší a jsem strašně ráda za Ibiho návrat, snad se chytí. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak po prvním poločase už to nerozjedu, ale dobře se na něj dívalo, Socky s prstem v nose. 8)

      Vymazat
    2. no hlavně Antxon s prstem v nose :D

      Vymazat
  3. Poradí mi prosím někdo jakým způsobem mám odesílat "plky" bez tlačítka "send" nebo "odeslat"?
    Tlačítko "enter" mi na virtuální klávesnici mého telefonu dělá "další řádek ".
    Co ace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co mas za telefon/prohlizec? mne to enter na mobilu normalne odesila

      Vymazat
    2. Ty žiješ? Já už ti psal parte...

      Vymazat
    3. taky me to posila normalne enter na mobilu

      Vymazat
  4. To bylo jasný i těm největším pseudoexpertům jako je Pyth nebo já, že vyhození Pepíka prostě bude jízdenka do Segundy...Ach jo

    OdpovědětVymazat
  5. Nackove vysrani http://www.youtube.com/watch?v=DoXDzPyF8c0

    uz chapu proc ace preje Atleticu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bez tech mindracku, vymyslu a videni neceho kde nic neni prosim :D

      Vymazat
    2. jj ace, zase nam tvrd opak toho, co je jasne videt, jak s tim ofsajdem naposled :D

      Vymazat
    3. tys to argumentacni KO s ofsajdem jeste porad nerozdychal blazinku? :D

      Vymazat
  6. Ze bychom se konecne vcas zachranili? :D

    OdpovědětVymazat